okt 26 2009

Az utolsó szelet

Nemrég ráakadtam pár Pizzetta printre a dél-afrikai Ogilvy-től.

Nagyon szépen kivitelezettek a képek, rendkívül ötletesek és figyelemfelkeltőek. Mondjuk könnyen elképzelhető, hogy a Hófehérkés plakát előtt könnyebben elsétálnának az emberek, gondolván, hogy ez egy dvd reklám, vagy valami hasonló. Ott nem elég feltűnő a cím, tehát az, hogy "Hófehérke és a hat törpe".
Azonban a másik két képnél annyira szembetűnően más a cím, hogy az emberek rögtön felfigyelnek rá.

A szlogen: "Think twice before you take the last slice" (magyarul: "Gondold át kétszer, hogy elvedd az utolsó szeletet"). Jó szlogen, szép szlogen, dallamos szlogen, megjegyezhető szlogen.

Egyetlen gondom van: szerintem elképzelhető, hogy nem mindenki értené pontosan, hogy miről is szól ez az egész. Hogy azért nem Thelma és Louise, vagy azért nem Rómeó és Júlia, mert Louise, illetve Júlia elvette az utolsó szelet ízletes Pizzetta pizzát, s ezért bizony fizetnie kellett.

Remélem azért mindenkinek tetszeni fog, hiszen alapvetően egy nagyon ötletes kampányról van szó.



A bejegyzés trackback címe:

https://adaddict.blog.hu/api/trackback/id/tr121475562

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása