okt 09 2009

Playstation 3

Egy gyors post a Playstation 3-nak.

Itt is leginkább a kivitelezés, a megoldás tetszik, szerintem nagyon szép képek. (NE a tartalmát nézzük.)

Egy kis érdekesség: az első képen a játékos srác Jeanne d'Arc-on segít (ő a bal oldalt fekvő LÁNY - én is hosszas vizsgálódás után vettem észre a melleit), a másodikon pedig Rommel-nek ad vért nagy mosolygva. Mondjuk ezt szerintem nem sokan tudnák megmondani így első ránézésre, sőt még másodikra sem. Én is csak onnan tudtam meg, hogy a hirdetések lementésénél láttam a képek címét.

Amúgy lehetne Converse reklám is, hiszen mindkét képen a jobb oldalt fekvő fiú Converse tornacipőt visel.

Íme a képek:


A bejegyzés trackback címe:

https://adaddict.blog.hu/api/trackback/id/tr701439601

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tényleg szép a grafika, de én még mindig nem értem-lehet, bennem van a hiba?
Az a lényeg, hogy ha ps-sel játszol, akkor annyira beleélheted magad a játékba (meg lehet, hogy olyan szuper a grafika), hogy teljesen olyan, mintha a ott harcolnál a csatatéren.
süti beállítások módosítása