okt 08 2009

Merész óvszerreklám

Megintcsak egy hű.

Most találtam rá egy spanyol óvszerreklámra, melyet a La Condoneria nevű óvszerbolt készíttetett. Muszáj kitennem.

Lehet, hogy csak én vagyok konzervatív, a spanyolok meg abszolút nem, de ez szerintem eléggé merész.
Ok, hogy valószínűleg a fiatalabb korosztályt célozzák meg, azon belül is a fiúkat próbálják a kondomvásárlásra és -használatra buzdítani - rájuk pedig általában nem jellemző a merev jelző.
Ezenkívül azzal is egyetértek, hogy rendkívül feltűnő, megjegyezhető. El tudom képzelni, hogy a plakátok kirakása után körülbelül a fél város/ország a kampányról beszélhetett, ami azért elég szép teljesítmény.
DE AKKOR IS! Szerintem mégis kicsit durva. Képzeljük el ezeket a képeket mondjuk 2x6 méteres méretben..

Ja, és hogy hogy jön ide a radírmorzsa? Tudjuk.. óvszer = gumi.. így jön a radírgumi.

És íme a képek. Kíváncsian várom a véleményeket. Ki mit gondol?

Egyébként az első képen szerintem kicsit olyan, mintha a lánynak valami nem odavaló is lenne a lába közt.


 


A bejegyzés trackback címe:

https://adaddict.blog.hu/api/trackback/id/tr181437774

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása