okt 12 2009

Duracell nyuszik

Én alapvetően nem szeretem a Duracell reklámokat. Kifejezetten idegesít, ahogy az a hülye rózsaszín nyúl pörög az extra hosszan tartó elemtől. A mostani videót sem akartam megnézni, majd észrevettem, hogy egy Ogilvy ügynökség készítette, ők pedig általában nagyon jó reklámokat csinálnak, így eldöntöttem, hogy megnézem.

Ebben nincs futóverseny csaló nyulakkal, sem doboló nyuszik. Van viszont tökjó zene, szép kivitelezés és jó ötlet. Nagyon jó, ahogy az a rengeteg nyúl átmegy egy tornádóba, majd további, az erőt reprezentáló alakokat vesz fel. Mondjuk nekem a szumós nem tetszik, azt szerintem igazán kihagyhatták volna. Aranyos, ahogy az autó (vagy tank? vagy mi az pontosan?) elején a nyulak üvöltenek, mintha hullámvasúton lennének.

A spot végén pedig mindez a hatalmas erő beáramlik egy apró Duracell elembe.

 


A bejegyzés trackback címe:

https://adaddict.blog.hu/api/trackback/id/tr301445592

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása